When:
28. juni 2020 @ 17:00 – 19:00
2020-06-28T17:00:00+02:00
2020-06-28T19:00:00+02:00

Apinaja indbyder til totaloplevelse efter lukketid, hvor kunst, musik og publikum går op i en højere enhed. Det bliver en koncert i bevægelse mellem kunstværkerne, både ude og inde, hvor Apinajas improvisatoriske og frie form, gør det muligt at handle på kunstens indtryk og publikums reaktioner. Vandringen tager ca. 30-45 minutter, og derefter byder museet på et glas vin/vand og uformel snak med musikledsagelse.
Publikum skal overholde afstandsreglerne for corona.
Koncerten er støttet af DMF Aalborg og Gramex.
Pris 50 Kr. inkl. et glas vin/vand
Max antal 30 publikum, som fordeles efter først til mølle*.
*Du er først tilmeldt, når du har overført de 50 Kr. på mobilepay til Kirsten Kjær museet på 35524 og har modtaget en bekræftelse fra os.

Pia Nygaard; violin
Anja Præst Mikkelsen; basklarinet

Apinaja er to konservatorieuddannede musikere med stor kærlighed til det traditionelle og det nykomponerede danske folkemusik.
De har en drillende og legende tilgang til musikkens arrangementer. Formen opstår i nuet, og dermed har omgivelserne og publikums reaktioner indflydelse på tempi og stemninger i musikken. Undervejs fortælles der historier om stedet og kunstnerne og udvalgte værker fortolkes i samspil med publikum.

Projektet er støttet af DMF og Gramex, corona midler